Fazla sze gerek yok Standart kurallar geerlidir PM yazmak flood yavamak +18 erenkler video veya grsel herhangi bir ierik atmak YASAKTIR HERKESE Y SOHBETLER DLERZ
ESC OLMADAN LEM YAPMAYIN!TOKATI KLER N ZELDEN KANIT ATIN.GRUP LE LKS KESLECEKTR.ADMNLERE HAKARET VE YELERN DN,DL,IRK,ALE DEERLERNE HAKARET ETMEK BAN SEBEBDR.KFR UYUTURUCU-KMLK-FA PAYLAIMI YASAKTIR !!!